- Úvod
- O škole
- Základní informace o škole
- Vize školy
- Povinně zveřejňované informace
- Výroční zprávy
- Organizační struktura
- Zaměstnanci
- Školská rada
- Sdružení rodičů
- eduroam
- IS Bakaláři
- ISIC, ITIC, ALIVE
- Formuláře
- Poskytování informací
- O studiu
- Uchazeči
- Projekty
Projekty a spolupráce
- Projekt Jean Monnet
- Šablony JAK II na GVM 2025–2028
- IDZ Kraje Vysočina
- Clim-E-Do!
- Šablony JAK na GVM 2022–2025
- Učíme se ze života pro život 2
- Digitalizujeme školu (NPO)
- Učíme se ze života pro život
- Šablony II na GVM 2020–2022
- Šablony II na GVM
- Erasmus+
- Šablony 2017 na GVM
- Šablony na GVM
- Projekty ICT 2008-2015
- Nové metody interaktivní výuky
- Socrates - Comenius 1
- E-learning GVM
- Digitalizace
- Fotogalerie
- Kontakty
- GVM
- Archiv aktualit
Výměna očima studentů
Co bys vzkázal(a) dalším účastníkům výměnného pobytu?Vzkázala bych, ať se nebojí a směle se přihlásí do další výměny. Jedná se o skvělou příležitost jak poznat jinou kulturu, než je u nás v České republice, a především se setkat s lidmi z jiné země.
Jděte do toho. Každá zkušenost je zkušenost. I když se může stát, že natrefíte na špatného partnera nebo se vyskytne jiná komplikace, vše je lepší než jen sedět doma.
Více v článku
Výměna očima studentů (397 KB)Výměnný pobyt v Polsku
Ve dnech 10. až 17. června 2019 se někteří studenti ze tříd 6. A a 2. C zúčastnili výměnného pobytu s lyceem v polském městě Tomaszów Mazowiecki. První den jsme víceméně strávili na cestě a v odpoledních hodinách dorazili do školy ke svým partnerům. Tam jsme dostali pozdní oběd (nebo brzkou večeři) ve školní jídelně a každý se šel ubytovat do své hostitelské rodiny. Později toho večera se ještě konala poměrně honosná druhá večeře v tomaszówské restauraci.
Více v článku
Výměnný pobyt v Polsku (1,68 MB)Bramborová - taky dobrá
Krásu biologie jsem objevila až v průběhu studia na gymnáziu někdy během prvních hodin s paní učitelkou Homolovou. Od té chvíle jsem se chtěla zúčastnit každé soutěže spojené s tímto oborem. Nejdříve jsem začala zvolna s olympiádou, poté se přidal korespondenční seminář IBIS a nakonec SOČ (Středoškolská odborná činnost), která mi konečně dovolila alespoň nahlédnout pod pokličku opravdové vědy.Když nyní zpětně přemýšlím o svých začátcích psaní SOČek, připadá mi to všechno jako úsměvná náhoda. Jako by to bylo včera ...
Více naleznete v článku Adély Svobodové
Bramborová - taky dobrá (673 KB).Fotografie z oslav 120 let GVM
Fotografie z slav 120 let GVM jsou k nahlédnutí ve fotogaleriích oslav:- Den otevřených dveří
- Slavnostní shromáždění
- Akademie 120Objednávka produktů GVM
K příležitosti 120. oslav výročí založení GVM je možnost dodatečně zakoupit si vybrané produkty (viz fotografie).Bílé tričko s potiskem GVM: 120 Kč (velikosti M, L, XL)
Taška s potiskem GVM: 120 Kč
Vak s potiskem GVM: 150 KčZboží si můžete objednat a vyzvezdnout u ekonomky gymnázia p. Marie Syslové, tel.: 565 301 541, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .
Dokonale připravená Akademie 120 představila GVM od historie až po současnost
V pátek ve večerních hodinách a v sobotu odpoledne obsadili pódium velkého sálu Jupiter clubu studenti a absolventi Gymnázia Velké Meziříčí se svým bohatým programem Akademie 120. V rámci oslav výročí od založení gymnázia měli diváci možnost zhlédnout mnoho zajímavých projekcí i představení.
Více informací a fotografií v článku na webových stránkách Velkomeziříčska.
Vernisáž výstavy „A léta běží, vážení“ proběhla ve zcela zaplněné výstavní síni muzea
V tomto roce si Gymnázium Velké Meziříčí připomíná 120 let od založení. V rámci oslav tohoto výročí byla ve čtvrtek 6. června zahájena výstava „A léta běží, vážení" ve výstavní síni Muzea Velké Meziříčí.Skoro šest týdnů zde budou vystavena výtvarná díla osmnácti absolventů gymnázia rozdílných profesí. Autorem celého konceptu je Eva Kočí Valová, které se podařilo shromáždit nejen množství obrazů, ale také plastiky či ukázky šperků a vitráží.
Celý článek včetně fotografií naleznete na webových stránkách Velkomeziříčska.



